Belangrijk!
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.

Klik hier voor meer informatie

Carol's verhaal

"Ik ben vrijwilliger (moderator) bij PS omdat ..."
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
Vrijwilligers-account
(Moderators)
(Moderators)
BerichtenCOLON 15

Carol's verhaal

Bericht door Vrijwilligers-account »

Hey hey,

Ik heb er een tijdje geleden voor gekozen om moderator te worden bij PS. Ik zat nog geen halve dag in een chatgroep en ik voelde me bijna meteen helemaal op m’n gemak. Best uniek voor iemand die normaal amper aanwezig is in een groep, vaak vergeten mensen zelfs dat ik besta omdat ik liever op de achtergrond blijf. Bij PS was het al snel duidelijk dat dit niet nodig was, ik mocht mezelf zijn en ik werd geaccepteerd om wie ik was. Het voelde meteen als een veilige omgeving. Ik was dan ook dankbaar dat ik de community gevonden had en niet verdwaald ben in de hardcore pro ana waar ik op dat moment onbewust naar op zoek was en heel vatbaar voor was. Ik raakte snel geïnteresseerd in de community en ik wilde graag meer weten. Ik zocht meer informatie over waarom de community was opgericht en hoe alles in z’n werk ging. Toen er een oproep kwam voor nieuwe moderators voelde ik me meteen aangesproken. Ik wou graag m’n steentje bijdragen om deze prachtige community ook veilig te houden. Ik ben nog elke dag dankbaar dat ik hieraan mag meewerken.

BUTTON_TOPIC_LOCKED