Net als vele andere voelde ik mij in mijn eetstoornis zo enorm alleen. Er is zoveel dat stiekem moet van de eetstoornis, en wanneer buitenstaanders je confronteren met de werkelijkheid wordt dat ontweken met leugens.
Na een geforceerde poging tot herstel waarin ik maandenlang omringt ben door hulpverleners en lotgenoten bij wie ik me éindelijk voor het eerst in mijn leven gehoord voelde, viel ik in een zwart gat. Het bleek dat wanneer ik weer actief in mijn eetstoornis zit maar niet in een kritieke fase, die oren wegvallen. Ik stond er weer alleen voor en ik kon niet eerlijk zijn over de dingen die ik deed, dacht en wilde.
Mede daarom ben ik relatief kort geleden een zoektocht gestart naar een pro-ana communinity, waarbij ik eerst op een coach stuitte met seksuele bedoelingen. Toen ik daar achter kwam ben ik zo snel als ik maar kon weggegaan bij hem en beland bij PS.
Wat ik zo fijn vind bij PS is de bescherming die er wordt geboden. Coaches worden opgespoord en uitgesloten, maar daarnaast worden dodelijke en verslavende compensatiemethoden ook ten strengste gemoderatet. Zelf heb ik hier mega veel problemen mee en ik wil me niet bevinden in een omgeving waar deze methoden worden aangereikt en andere mensen ertoe in verleiding worden gebracht. Ik ben blij en trots dat ik het moderator team heb mogen versterken. Ik wil een veilige omgeving voor mensen die zich net zo alleen voelen, en ik ben dankbaar dat ik daar een steentje aan mag bijdragen.
x Ez
Belangrijk!
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.
Klik hier voor meer informatie
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.
Klik hier voor meer informatie