Heyhey, ik ben Joyce
Ongeveer 2,5 jaar geleden begon mijn eetstoornis zich te ontwikkelen. Bij mij sloop het er echt in door hele kleine dingetjes. Ik fietste bijvoorbeeld heel erg veel, omdat ik het oprecht leuk vond! Verder ging ik ook steeds minder eten en eten dus ook steeds belangrijker vinden. Voor ik het wist vlogen de kilo's er vanaf en dat beviel me wel. Opdat moment besefte ik me pas hoe lang ik eigenlijk al met m'n gewicht bezig was en dat ik afvallen wel erg prettig vond, maar nog steeds zag ik het niet als een eetstoornis. Tot mensen om me heen het echt begonnen te zien en zeiden Joyce je bent echt veel afgevallen. Toen besefte ik pas dat wat ik deed niet echt 'normaal' was.
Ik kreeg veel onbegrip vanuit m'n omgeving, maar ook vanuit mezelf. Dat was het moment dat ik steun ben gaan zoeken. Helaas begon dat bij zogeheten coaches, maar niet veel later kwam ik gelukkig bij ps terecht. Hier vond ik echt mega veel steun en begrip. Dit deed me echt zo goed, dat het me leuk leek om iets te doen om dit mogelijk te maken en mee te bouwen aan een veilige omgeving voor mensen met een eetstoornis. Daardoor ben ik mod geworden.
Bij ps voel ik me vanaf het eerste moment echt thuis door alle begrip en liefde die er naar elkaar is. Ps is echt mijn 2de familie geworden.
Heel veel liefs,
Joyce
Belangrijk!
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.
Klik hier voor meer informatie
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.
Klik hier voor meer informatie