Belangrijk!
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.

Klik hier voor meer informatie

Miranda's verhaal

"Ik ben vrijwilliger (moderator) bij PS omdat ..."
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
Vrijwilligers-account
(Moderators)
(Moderators)
BerichtenCOLON 15

Miranda's verhaal

Bericht door Vrijwilligers-account »

Heyy,

Mijn naam is Miranda en ik wil jou graag vertellen hoe ik bij PS binnengekomen ben ,en daar nu als moderator aanwezig ben.

Een aantal jaar geleden zocht ik op mijn telefoon pro ana op. Ik kreeg honderden zoekresultaten, maar bijna allemaal in het engels. Ook zagen de site's er wat duister uit. Tot ik op een site kwam die Pretty Skinny heete (en nog steeds zo heet). Ik keek wat verder en zag dat er naast het forum ook chatgroepen waren. Ik werd enthousiast, 'misschien kan ik daar wel in komen' dacht ik. Ik stuurde Phoebe een berichtje met de vraag of ik in een groep mocht deelnemen. Natuurlijk niet zo letterlijk verwoord, want ik was best wel onzeker en wist niet wat ik kon verwachten. Ze stuurde mij gelukkig een heel aardig en geruststellend berichtje terug, en zo werd ik in een groep geplaatst.

Ik voelde me al snel op mijn plek en het voelde als thuiskomen. Ik kon alle zorgen en vragen delen, en daar werd altijd met volle begrip op gereageerd. Iets wat ik thuis niet vaak merkte. Zo werd PS echt een safeplace voor mij.
Ik wilde graag iets terugdoen voor de community en stelde mij in een motivatieberichtje voor als vrijwilligster oftewel moderator van PS.
Na wat overleg, werd het dan werkelijkheid. IK WERD MODERATOR BIJ PS. Ik kon mijn geluk niet op. Eindelijk kon ik nog meer mensen helpen! Als mod let je erop of mensen zich aan de regels van de groepen houden. Samen met het hele mod-team bedenken we nieuwe ideeën die leuk zijn voor de leden. Vaak krijgen we te horen hoe leuk de leden het vinden en hoe veilig ze zich voelen binnen PS. En daar gaat het allemaal om.....een veilige omgeving om jezelf te kunnen zijn!

Ik ben enorm dankbaar voor alle mogelijkheden binnen Pretty Skinny, en ben nog lang niet van plan om bij deze 2e familie weg te gaan.

Liefs, Miranda

BUTTON_TOPIC_LOCKED