Ik vertel met alle liefde waarom ik moderator van Pretty Skinny ben geworden.
Ik begon bij pretty skinny net zoals ieder ander: ik werd lid. Ik begon in PS 1.0 en wilde al snel iets terugdoen voor de community. Gewoon zodat Phoebe zelf minder hoeft te doen.
Maar ik kwam er al snel achter dat ik ook echt iets voor de ander kan betekenen. En hier haal ik zelf ook echt veel uit.
Het is echt fijn dat ik anderen kan helpen met mn eigen ervaringen en kennis zodat leden minder snel "lompe" dingen doen waarvan je er later achter komt dat 't echt schadelijk is.
Dit omdat ik hier helaas alléén achter moest komen.
Ik merk ook dat ik leden een luisterend oor kan bieden als ze iemand nodig hebben. Gewoon er voor iemand zijn door te luisteren of om te helpen relativeren als het even moeilijk is.
En buiten het moderator zijn, ben ik ook gewoon nog een lid die haar ei kwijt kan bij de andere leden wat ik super fijn vind.
Dit maakt Pretty Skinny gewoon echt een top community.
Tanja
Belangrijk!
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.
Klik hier voor meer informatie
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.
Klik hier voor meer informatie