Heel fijne community waar je op alle vlakken wordt geholpen of je nu aan het herstellen bent van een es of er nog middenin zit. Ik ben heel blij dat ik deel uit mag maken van deze groep met lieverds

Pretty skinny heeft me echt geholpen. Ik heb eindelijk het gevoel gekregen dat ik begrepen werd en dat ik er niet alleen voor stond. Pretty skinny was voor mij echt thuis komen in een veilige omgeving om jezelf te zijn

Het is zo fijn om niet alleen te zijn. Je wordt gesteund en de andere begrijpen je. Het is een plek waar ik me kan uiten (natuurlijk zonder triggers). Voor mij is de chat perfect

Pretty skinny is voor mij eigenlijk gewoon mijn eerste familie. Niet tweede familie maar eerste.
Nergens werd ik gezien als mij, dit ben ik. Ik heb een extreme afval wens ik heb drama in mn hoofd, en bij pretty skinny werd dat voor het eerst gewaardeerd. Ik werd gezien. Pretty Skinny Is een milde pro Ana site, het aanmoedigen van hardcore technieken is dus ook verboden. Als ik pretty skinny niet gevonden had zat ik waarschijnlijk weer op die hardcore sites. Die sites zijn vreselijk en wil je nooit terecht op komen, maar de pretty skinny site Is anders. Ik ben elke dag heel blij dat ik op deze site terecht ben gekomen.
Het is mijn familie, op het forum kan ik haast alles delen, en altijd steun verwachten! In de chatgroepen kan je contact hebben met mensen van jou leeftijd die snappen waar je door heen gaat en weten hoe ze jou kunnen helpen.
Pretty skinny helpt mij om beter te worden, pretty skinny snapt dat beter worden niet altijd gaat via zeggen je bent niet dik en je forceren om te eten, pretty skinny helpt om jou situatie te bekijken en jou als persoon zich beter te laten voelen.
Pretty skinny heeft mijn leven gered.

Pretty skinny is echt een hele fijne groep! Het voelt echt als een familie!
Er word super goed naar je geluisterd en andere staan altijd voor je klaar om je advies te geven of te supporten.
Niemand judged je of maakt je belachelijk.
Iedereen staat voor je klaar en ik ben hele erg blij dat ik deze groep heb gevonden!

De pretty skinny community is een hele gezellige familie. ik struggle met eten en had het het gevoel dat niemand me begreep, hier werd ik eenzaam door. ik besloot Phoebe een bericht te sturen, and here i am! bij een super gezellige supportive understanding familie, in een chatgroep met mede pr0 ana’s! het deel van mij dat miste heb ik hier gevonden

Pretty Skinny is een vertrouwd platform/ chat groep met veel leden. Het is erg gezellig en je kan je steun er zeker vinden. Je kan tips geven en ontvangen, je kan je vragen kwijt over dingen waar de rest misschien wel meer ervaring mee heeft gehad en ze kijken nergens van op, je wordt dus met respect behandeld. Al met al is het een support wat zeer gewaardeerd word door mij. Ik kan mij uiten in een weg die niet raar gevonden wordt.

Ik ben heel blij dat ik Pretty Skinny tegengekomen ben, het is echt een super fijn community. In de chatgroepen kan ik zonder oordeel alles delen wat er in mijn hoofd omgaat, het is de enige plek waar ik mij écht gehoord, gesteund en vooral begrepen voel!

Pretty Skinny is een goede milde pro ana community. Het bied veel steun en een luisteren oor. Het is een geweldige community waarin iedereen gewaardeerd wordt, ongeacht leeftijd, geslacht of gewicht. In het kort gezegd, dus een perfecte plek.

Echt een hele fijne site! ik kan m’n verhalen delen en voel me gehoord.

Ik ben nu bijna een half jaar lid van pretty skinny en vind het onwijs fijn om met mensen te praten die enigzins hetzelfde in het leven staan/denken/meemaken of juist heel anders waardoor we elkaar extra goed advies kunnen geven of gewoon een luisterend oor kunnen bieden. Ik voelde me altijd erg alleen, maar sinds ik in de groep zit kan ik in ieder geval mijn hart luchten en voel ik me gehoord.

PS voelt echt als een groot warm bad. Je kunt altijd bij iemand terecht om even je verhaal te doen en het contact met mensen die je echt snappen is zo enorm fijn! Ik kan zoveel steun ontvangen hier en hoop dat ook te kunnen geven aan anderen. En daarnaast vind ik het ook zo fijn dat PS je ook steunt als je toch stapjes richting herstel wil gaan zetten zonder dat je meteen deze hele community achter je hoeft te laten.

fijne groep, fijne mensen die er altijd voor je zijn

PrettySkinny is echt een super fijne community en voel me er echt thuis. Het is een plek om elkaar te steunen, en dat voelt ook echt zo. Heel erg bedankt voor het oprichten van PrettySkinny! Xxx

Pretty skinny is een hele fijne community. Je wordt heel erg gesteund, je wordt gemotiveerd als iets tegen zit en er is een hele fijne sfeer

Veilig vertrouwd en gezellig

Ik vind de groep chat echt een leuke groep! Ik krijg er motivatie om af te vallen,en tis een safe place. Je kan altijd bij Phoebe als er iets is en overal een toffe groep!

Hele fijne site + een super fijne groep waar ik in zit. Je kunt veel herkenning en steun halen uit de groepen! <3

De Pretty Skinny groepen en het format is zo fijn! Je kan echt jezelf zijn en je hebt het gevoel dat je niet meer alleen ergens voor staat. Je word echt begrepen en doordat het actieve groepen zijn, kan je altijd op iemand aan. Ik ben dankbaar dat ik bij deze warme familie mag horen
Liefs Xx

Hey ik ben tinybutterfly nu al 3 jaar lid van de pretty skinny familie ik vind het echt een geweldige familie omdat als er iets is ik altijd bij hun terecht kan als je fouten maakt zijn ze er ook voor je ook veel tips van andere Ana’s wat ik echt super vindt en je kan ook zelf info delen ook altijd heel veel leuke thinspo’s ik raad je zeker aan om lid te worden van onze familie
Tinybutterfly

Ik ben begin 2022 lid geworden van een pretty skinny chatgroep en het heeft me echt geholpen om af te vallen omdat je goede tips krijgt en iedereen heeft hetzelfde doel!!

Echt heel fijn! ik zit in een van de chatgroepen en ik voel me er echt op mijn gemak, het geeft me veel steun en motivatie

Ondanks ik nog maar net bij de pretty skinny familie zit, voel ik me echt al thuis in de chatgroep! Hele lieve mensen allemaal!

Pretty Skinny is een hele fijne chatgroep en forum het een veilige communitie voor alle leden en je kunt goed jezelf zijn en blijven

De pretty skinny community is inmiddels een grote familie geworden, via de chatgroep heb ik veel meer motivatie gekregen en kan ik ook wat meekijken bij andere ana’s
Ook het forum is superfijn om mee te kletsen of gewoon eens te lezen. Bij pretty skinny sta je er nooit alleen voor en is er wel altijd iemand waar je bij terecht kan.
Blij dat ik bij de familie hoor!

Ik ben super blij dat ik bij PS terecht ben gekomen. Ik kan alles met de groep delen en voel me super erg op me gemak! Naast dat ik gemotiveerd wordt blijft het wel allemaal netjes en zal de groep jou nooit pushen, dat vind ik het fijne van PS

PS is oprecht zo’n fijne community. je kunt hier voor alles terecht: afvaltips, steun, afleiding en zelfs eventueel herstel. de eetstoornis kan soms erg isolerend zijn, maar gelukkig voel me zoveel minder alleen sinds ik in een groepschat zit

Hoiii.
Ik vind het een echte fijne en gezellige chat en je bent ook vrij om alles te vragen en ze maken je welkom voelen.
Alleen hoop ik wel dat er meer challenges komen op een dag.
Voor de rest echt geweldiggg

Hoi! Ik zit al even in een chatgroep en voel me er écht thuis. Aan het begin is het wennen.. Ik ben van nature een type die zich op de achtergrond houd en snel onzeker. Was eerst bang, wat als er niet gereageerd op me word, of wat als ik te weinig chat.. Maar het lukt me nu om actiever deel te nemen. Je bent in feite ook anoniem. Je wordt opgenomen en niet veroordeelt om wie je bent! En ook niet om je gewicht! En dat is héél erg prettig. Ook al ben je even ietsjes minder actief! Ieder volgt zijn eigen proces en eigen doelen. Er is véél respect richting elkaar! 'k Voel me begrepen. Eigenlijk kun je er alles in kwijt. Mij helpt het iig de dagen door. Mijn wens is 10kilo afvallen. Ik ben er nog lang niet! Het gaat met ups en downs. Maar ik ben iig momenteel zeer positief over de sfeer en lid zijn van mijn chatgroep

Pretty Skinny is een super fijne community je kan je zelf zijn super fijn niks is verplicht je kiest zelf wat je wilt vertellen

Het is echt een super leuke community! Iedereen is aardig en helpen je met het afvallen.

Ik ben blij dat ik Pretty Skinny heb gevonden, PS helpt me met afvallen door de handige en vele tips die bijv op de website te vinden zijn.
Je kan ook deelnemen aan een chatgroep en er is zelfs een challengegroep! Ik voel me begrepen en gesteunt in de groep en samen challenges doen motiveert echt heel erg!
PS is echt een hele actieve en vertrouwde community en daardoor zou ik je echt aanraden om erbij te komen!

De Pretty Skinny Community heeft mij geholpen lotgenoten te vinden en samen te kunnen praten over onze struggles. Ook hielp het mij om anderen hun verhalen te lezen en elke dag te appen om zo beiden gemotiveerd te blijven!

Ik zit nu al een tijdje in PrettySkinny en ik voel me hier echt helemaal thuis, je motiveert elkaar en je kan alles bij elkaar kwijt. De moderators zijn super aardig en doen hun job goed!

Pretty skinny is een fantastische groep waar ik vriendinnen heb kunnen maken en met wie ik kan praten als het even wat minder goed gaat

Pretty Skinny is een fijne plek om met anderen over jouw eetstoornis te praten of andere uitdagingen die daarbij komen kijken.
In je eentje is het vaak moeilijk om met een eetstoornis om te gaan. Er zijn super veel vooroordelen. In de community wordt iedereen serieus genomen. We praten en discussiëren over verschillende topics, maar delen natuurlijk ook onze successen. Daarnaast is er een forum waar je super veel nuttige informatie kan vinden en jouw creativiteit kan uiten.
Ik ben erg blij dat is PS heb gevonden. Het is een warme familie die elkaar steunt en motiveert wat je doelen ook zijn!