Belangrijk!
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.

Klik hier voor meer informatie

Herstel-groep

Onze strijders willen jou graag iets vertellen!
Neem je daar even de tijd voor?

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
Pretty Skinny
Informatie
Informatie
BerichtenCOLON 82

Herstel-groep

Bericht door Pretty Skinny »

Afbeelding

Iedereen met een Eetstoornis weet hoe lastig het is om voor herstel te kiezen – iets wat voor buitenstaanders haast niet te begrijpen is.
Er zijn zóó veel redenen om je vast te willen blijven houden aan je Eetstoornis.
Maar onthoud, er zijn nét zoveel redenen – misschien wel meer! – om stappen te maken in de richting van herstel!

Wil jij ook weten hoe het is om je te begeven in de wereld van herstel?
Sluit je dan aan bij onze Herstel-groep!

Gewoon even proeven van de sfeer, kijken hoe anderen met hun herstel omgaan, en uiteraard is er voldoende ruimte om vragen te stellen.
Misschien bied het wat openingen voor je!

:line:

Interesse Herstel-groep

Stuur een berichtje op Telegram naar:
‘PhoebeSkinny’

Vergeet er niet bij de vermelden dat het specifiek om de Herstel-groep gaat!

"Ik ben zelf nog niet helemaal klaar voor herstel, maar ik ben toch heel blij met de herstelgroep, want op de momenten dat het me wel lukt om voor herstel te kiezen haal ik veel motivatie uit de groep en helpt het mij toch te kiezen om wat te eten. Het is heel mooi om te zien hoe iedereen elkaar support, bijvoorbeeld door samen te eten als mensen het moeilijk hebben. De groep heeft hele lieve leden en ook als je niet actief bent laten ze je er welkom voelen op de momenten dat je het nodig hebt. Ik kan de groep zeker aanraden, ook als je nog twijfelt!"

Afbeelding

BUTTON_TOPIC_LOCKED