Lieve lezers,
Ik vertel graag waarom ik moderator en lid ben geworden van Pretty Skinny (PS).
Toen ik begon met afvallen was ik nog best nieuw in hoe ik dit het beste kon. Ik wilde graag tips om af te vallen en zo snel mogelijk. Google hielp mij enorm want ik zocht op “pro ana tips”. Helaas kwam ik terecht bij zogenoemde coaches. Deze vroegen veel foto’s van mij waaronder seksuele foto’s. Ik voelde mij hier niet prettig bij en ben toen (gelukkig) verder gaan zoeken. Ik heb toen verschillende sites bezocht en ik zag PS vaak voorbij komen. Het gene wat me als eerste opviel was dat PS tegen coaches strijdt. Dit gaf me meteen een erg fijn gevoel en heb mij toen aangemeld. De community waarin ik terecht was gekomen voelde erg vertrouwd en ik kon altijd mijn ei kwijt. Na een tijdje wilde ik wat meer gaan doen voor de community om te helpen PS een veilige omgeving te houden voor iedereen en waaronder strijden tegen coaches. Ik ben toen moderator geworden en help nu mee met coaches ontmaskeren en de groep veilig te houden. Maar wat ik ook nog steeds doe is mijn ei kwijt kunnen, want ook ik ben nog steeds lid.
Liefs Annika
Belangrijk!
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.
Klik hier voor meer informatie
Je bevindt je op het open gedeelte van het forum.
Het is zeer schendend voor de leden van Pretty Skinny als iemand die zelf GEEN lotgenoot is, het lotgenoten-gedeelte betreedt voor andere/eigen doeleinden.
Klik hier voor meer informatie